I Ty możesz dołączyć do najlepszych – krótki poradnik jak zostać trenerem Google

Zdobyłeś certyfikaty AdWords i Analytics, ale to dla Ciebie stanowczo za mało? Chcesz prowadzić profesjonalne szkolenia google i przekazywać swoją wiedzę dalej? Jesteś przekonany, że  gdyby organizowano Adwords Challange – zagiąłbyś niejednego specjalistę? Jeśli na wszystkie powyższe pytania odpowiedziałeś twierdząco – to już czas pójść o krok dalej – przeczytaj nasze rady i zostań trenerem Google!


Krok 1 - Zgłoszenie

Jeśli jesteś pewny, że poznałeś już na wskroś wszelkie tajniki AdWords i Analytics, to pierwszym krokiem do zdobycia tytułu trenera będzie zgłoszenie do Programu certyfikowanych trenerów Adwords. Nie jest to jednak takie proste – to Google wychodzi z inicjatywą i zaprasza do udziału  Agencje o zauważalnym potencjale – warto więc od samego początku dbać o jak najlepsze wyniki.

Po wytypowaniu przez Google następuje selekcja kandydatów wewnątrz firmy i zgłoszenie do udziału we wspominanym juz Programie. Sam Program stworzono w celu poszukiwania osób z dużą wiedzą i doświadczeniem w zakresie reklamy w Google, ale jednocześnie odznaczających się ogromnymi umiejętnościami szkoleniowymi. Dzięki temu każdy reklamodawca, który zetknie się z Adwords może liczyć na zdobycie wysokiej jakości pomocy od najwyższej klasy specjalistów – i to zarówno w ramach podstaw reklamy Google, jak i innych narzędzi, które zapewnią zwrot z inwestycji.

Kurs Google

Krok 2 - Rekrutacja

Wobec potencjalnych kandydatów na trenerów Google stawia wysokie wymagania. Oprócz egzaminów, które mają wykazać przygotowanie merytoryczne i doświadczenie – każda z osób ubiegających się o tytuł musi wykazać się wysokimi umiejętnościami przygotowania i prowadzenia szkoleń. Kandydaci mają za zadanie przedstawienie losowo wybranego tematu komisji. Jak nie trudno się domyślić nie jest łatwo oszołomić swoim występem ludzi, którzy o Google Adwords wiedzą najwięcej – czyli trenerów i reprezentantów oddziału firmy w Polsce - jeśli jednak Ci się to uda – możesz dołączyć do elitarnego grona 33 (na chwilę obecną) trenerów Google, ale to nie koniec... 

Krok 3 - Profesjonalne szkolenia Google

Jak wiadomo tytuł zobowiązuje - warto podkreślić, że każdy prowadzony przez trenera kurs Google monitoruje pod kątem jakości – czy to przez przedstawicieli, czy badając ankiety wypełniane przez uczestników. Będąc trenerem musisz więc dbać o jakość, opinie, oceny uczestników stale utrzymując wysoki poziom, ponieważ jakość Twoich szkoleń będzie regularnie monitorowana przez przedstawicieli Google i poddawana kwartalnej ocenie. 

Podsumowując - droga do zdobycia tytułu trenera Google nie jest prosta, ale jej przejście daje dużo satysfakcji. Pamiętaj też, że jeśli chciałbyś lepiej przygotować się merytorycznie do roli trenera -zawsze możesz wykorzystać dodatkowy kurs Google (czytaj więcej) w ramach Akademii Google Partners. Szkolenia są prowadzone przez trenerów i nie wymagają opłat, a ich rozległość zależy od statusu Agencji w Google Partners.



O projekcie

Zysker to zestaw narzędzi ułatwiających podejmowanie decyzji inwestycyjnych.

Oblicz, w jaki sposób najlepiej oszczędzać i inwestować swoje pieniądze. Mieszkanie, lokata, czy forex? Sprawdź, gdzie osiągniesz największy zwrot z inwestycji.

Ta strona korzysta z plików cookies.

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies w celu zbierania danych analitycznych (analizowania ruchu na stronie) oraz profilowania reklam przez naszych partnerów. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, zablokuj pliki cookies w przeglądarce.

Zamknij