Czy pozycjonowanie stron w małych firmach się opłaca?

O ile pozycjonowanie w korporacjach jest czymś oczywistym, to w przypadku małych firm marketing internetowy schodzi na dalszy plan. Właściciele drobnych przedsiębiorstw szukają w ten sposób oszczędności. Czy rzeczywiście jest to dobra strategia?


W dobie, kiedy niemal każdy ma swobodny dostęp do internetu, widoczność firmy w Sieci jest niezwykle ważna. Strona WWW to wizytówka. Jeśli klienci nie będą potrafili jej znaleźć, przejdą do konkurencji. Niestety, koszty pozycjonowania są stosunkowo wysokie, a efekty nie pojawiają się od razu. To może zniechęcać. Zanim jednak całkowicie przekreślisz ten rodzaj promocji, dobrze się zastanów. W perspektywie długofalowej można w ten sposób dużo zyskać.

Dlaczego warto postawić na pozycjonowanie?

Niewątpliwym plusem pozycjonowania jest wzrost widoczności strony w internecie. Dzięki temu użytkownicy szybko dotrą do oferowanych przez Ciebie usług lub produktów. To z kolei przełoży się na zyski. Możesz spodziewać się, że klienci zaczną dzwonić, wysyłać zapytania ofertowe, co zaowocuje nie tylko stabilizacją finansową, ale także szybkim rozwojem. Na przestrzeni kilku lat niewielka firma może zamienić się w rozpoznawalną markę. Jeśli potraktujesz marketing internetowy, jako inwestycję a nie wydatek, z czasem możesz się mile zaskoczyć.

Jak wybrać odpowiednia agencję?

Firm zajmujących się marketingiem internetowym z roku na rok coraz jest więcej.  Jak wybrać odpowiednią? Jednym z głównych kryteriów powinna być cena. Oferta przygotowana przez agencję musi być zgodna ze standardami rynkowymi. Zbyt niska kwota może oznaczać, że wykonawca ma niewielkie doświadczenie i może popełniać kardynalne błędy. Przed rozpoczęciem współpracy z agencją dobrze jest sprawdzić, ile kosztuje pozycjonowanie stron na Kalkulatordlafirm.pl. To bezpłatne narzędzie, które w prosty i szybki sposób wylicza realną stawkę za usługę. Cena generowana jest w oparciu o zestawienie ofert blisko 50 firm zajmujących się marketingiem internetowym. Wystarczy tylko ustawić kluczowe parametry, jak np. ilość kategorii sprzedażowych, fraz kluczowych czy wielkość konkurencji. Warto również zwrócić uwagę na referencje i doświadczenie. Lepiej unikać agencji, które dopiero rozpoczynają swoją działalność w branży.

artykuł zewnętrzny


O projekcie

Zysker to zestaw narzędzi ułatwiających podejmowanie decyzji inwestycyjnych.

Oblicz, w jaki sposób najlepiej oszczędzać i inwestować swoje pieniądze. Mieszkanie, lokata, czy forex? Sprawdź, gdzie osiągniesz największy zwrot z inwestycji.

Ta strona korzysta z plików cookies.

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies w celu zbierania danych analitycznych (analizowania ruchu na stronie) oraz profilowania reklam przez naszych partnerów. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, zablokuj pliki cookies w przeglądarce.

Zamknij