System wsparcia sprzedaży

System wsparcia sprzedaży jest rozwiązaniem, wprowadzającym zarządzanie siecią sprzedaży w całej organizacji lub tylko nad wybranymi projektami. Narzędzie pomaga nadzorować sprzedaż bezpośrednią i pośrednią.


Jednym z szeroko stosowanych systemów sprzedaży jest merchandising, w których chodzi o zorganizowanie powierzchni handlowej, zarówno wizualnie, jak i zarządzając atmosferą w sklepie. Chodzi o zmobilizowanie klientów do zakupów. Wiąże się on z eksponowaniem produktów, ale i samego punktu sprzedaży. Już sama maraka sklepu powinna przykuwać naszą uwagę poprzez umiejscowienie, barwę logotypu, wnętrze, etykiety z cenami, a nawet uniformy pracowników. Wykorzystywane są tu podstawy psychologii społecznej oraz dane statystyczne. Metodą wsparcia sprzedaży jest również outsourcing przedstawicieli handlowych, czyli zlecanie profesjonalnym, zewnętrznym firmom procesów związanych z działalnością przedsiębiorstwa. Jednym z problemów, z którym mierzą się firmy sprzedające produkty i usługi jest nieodpowiednia efektywność pracy handlowców. Zewnętrzna ich baza, oferowana przez wiele firm min. Merservice, obniża koszty organizacyjne, przy jednoczesnym zachowaniu wysokich standardów pracy. Dzięki temu możemy zyskać całą sieć handlowców na terenie naszej działalności. Alternatywą dla wyżej opisanego systemu są zewnętrzne współdzielone zespoły sprzedaży, gdzie jeden handlowiec ma pod sobą więcej niż jednego klienta.

Kolejną metodą wsparcia sprzedaży jest przeprowadzenie audytu w punkcie handlowym, zmierzającego do badań marketingowych. Obejmuje zarówno monitorowanie punktów sprzedaży, jak i projekty specjalne ad hoc. Audyt przeprowadzany przez https://merservice.pl/, obejmują nie tylko możliwość zlecania dowolnych zadań, ale i bieżącego podglądu wypełnionych ankiet. Firma posiada zespół wyspecjalizowanych audytorów, działających wg ściśle określonego harmonogramu. Dodatkowo oferuje usługi tajemniczego klienta, dostosowanego do oczekiwań klientów i specyfiki działań. Dodatkowo prowadzone są analizy mające na celu uzyskanie informacji o stanie rzeczywistym materiałów POSM. Są to różne nośniki reklamy, wspierające szeroko rozumiany marketing sprzedaży. Oprócz analizy, możemy również zlecić firmom wspierającym dystrybucję materiałów, ich montaż oraz demontaż. Dzięki takim działaniom mamy pewność, że nasze przedsiębiorstwo handlowe lub usługowe znajduje się w odpowiednich rękach. Atutem metod wpierających sprzedaż jest możliwość oddelegowania całego szeregu zadań firmie zewnętrznej, która posiada profesjonalnych pracowników. 


O projekcie

Zysker to zestaw narzędzi ułatwiających podejmowanie decyzji inwestycyjnych.

Oblicz, w jaki sposób najlepiej oszczędzać i inwestować swoje pieniądze. Mieszkanie, lokata, czy forex? Sprawdź, gdzie osiągniesz największy zwrot z inwestycji.

Ta strona korzysta z plików cookies.

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies w celu zbierania danych analitycznych (analizowania ruchu na stronie) oraz profilowania reklam przez naszych partnerów. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, zablokuj pliki cookies w przeglądarce.

Zamknij